Neposredni utjecaji COVID-19 na poslovanje danas ubrzava digitalizaciju, porast maloprodaje putem interneta i ubrzanje bezgotovinskog plaćanja. Trgovci moraju osigurati fleksibilnost poslovanja i biti sposobni prilagoditi se svim promjenama kako bi odgovorili na novo ponašanje i potrebe kupaca.
2020-ta nam je svakako pokazala da se prodaja mora odvijati u svim kanalima – online i offline. Slijedeći korak je povezati kanale prodaje u jedinstveni i prepoznatljivi, samo vama svojstven, kako bi Kupci mogli svoju kupnju obavljati kod Vas bez obzira gdje se nalaze u trenutku kad su odlučili kupiti Vaš proizvod. Gotovo polovica kupaca prebacuje se sa fizičke na DIGITALNU interakciju s Trgovcima - i očekuju da će to moći učiniti neometano i brzo.
Taj je pomak u velikoj mjeri omogućen modernom DIGITALNOM tehnologijom koja omogućuje Vašem kupcu sveprisutnost kako kod komunikacije tako i kod plaćanja. Da bi išli u korak s očekivanjima, Vi kao Trgovac morate iskoristiti sve prednosti koje Vam pruža Monri WSPay sa svojim DIGITALNIM platformama i OMNICHANNEL rješenjem
Da, Monri WSPay ima pravo rješenje za to - OMNICHANNEL!
ŠTO JE OMNICHANNEL RJEŠENJE?
Jednostavno rečeno sveobuhvatno rješenje za obradu plaćanja. Objedinjuje sve procese plaćanja zajedno, pružajući jedinstveni prikaz interakcije s klijentima, istovremeno pružajući DIGITALNA rješenja koja donose prihod. Ako se pravilno koristi, može pružiti zanimljivo, personalizirano i dosljedno putovanje kupaca preko bilo kojeg kanala za kupnju.
Implementacijom omnichannel rješenja za plaćanje dobivate jedinstveni uvid u plaćanja vaših Kupaca i time možete dobiti podatke potrebne za jedinstveni, točan prikaz pojedinog Kupca. To je presudno za pružanje jedinstvenog iskustva vašim Kupcima.
Uzmimo za primjer Kupca koji je nedavno pretraživanjem na internetu došao do vašeg web shopa, pročitao i upoznao se sa proizvodom ali ga nije kupio. Htio se je uvjeriti da će mu proizvod u potpunosti odgovarati pa je odlučio kontaktirati Vašu korisničku podršku telefonom ili mailom ili chatom. Odlučio je kupiti proizvod i ne želi ponovo ići u web shop. Da bi izbjegli situaciju u kojoj bi Kupac u ovom trenutku mogao odustati od kupnje pružite mu više opcija plaćanja a da pritom zadržite individualni pristup Kupcu.
Jednostavno rješenje za spajanje svih kanala prodaje
Povežite kanale, kupce i plaćanja bez komplikacija. Vodite vašeg kupca u svijet u kojemu je plaćanje najjednostavniji korak.
BENEFITI OMNICHANNEL PLAĆANJA
-
Pokazalo se da korištenjem Omnichannel platforme Kupci troše više od Kupaca kojima je dan samo jedan kanal kupnje.
-
Omogućuje Kupcima bolje povezivanje s vašim brendom i stvaranje „odanosti“ i „bliskosti“ !
-
Monri WSPay Vam osigurava sve potrebno za omnichannel rješenje i brzi prijelaz za Vas i vaše Kupce.
-
Sigurno okruženje za plaćanje uz 3DS zaštitu transakcija
-
Povećajte prodaju i učinkovitost prodajom različitim kanalina - online i offline
-
Ponudite potpunu sigurnost, zahvaljujući kriptiranim transakcijama i PCI DSS sukladnosti
-
Vaši kupci ostaju vjerni vašem brendu zahvaljujući multikanalnom načinu poslovanja i jednostavnijem postupku kupnje
Izađite izvan granica klasičnog poslovanja
Bez obzira jeste li velika tvrtka koja pokušava steći tržišni udio u najvećim gradovima ili manja tvrtka koja želi rasti u svom kvartu, imamo stručnost, tehnologiju i mrežu koja će vam pomoći u razvijanju i širenju poslovanja.
Ostvarite više prihoda
Ostanite konkurentni uz tehnologiju plaćanja koja pruža uvid u trendove prodaje i omogućuje vam da kupcima ponudite praktičnija i jednostavnije iskustvo kupnje
Kako se CrossPayment može razviti u Omnichannel?
Trgovci na malo koji već koriste CrossPayment za poslovanje mogu započeti s primjenom omnichannel strategije za stvaranje kohezije između postojećih kanala za prihvaćanje plaćanja. Iako postoji nekoliko koraka do ove evolucije, ovo su ključni elementi:
Uskladite potrebe poslovanja: optimizirajte poslovanje uz isporuku personaliziranih iskustava pri kupnji,ujedno budite u potpunosti usklađeni s PCI DSS standardom.
Orjetniranost prema kupcima: To podrazumijeva prikupljanje podataka o obrascima kupnje, lajkovima i preferencijama, razvijanje programa vjernosti i promocije.
Sveprisutna košarica: bez obzira na to prijavljuje li se kupac putem web stranice, mobilne aplikacije ili u trgovini, prisutnost košarice na svim kanalima osigurava jednostavnu kupnju.
mPOS i EFTPOS: omogućite plaćanje na fiksnom prodajnom mjestu sa više opcija plaćanja, kako u trgovini, tako i putem interneta, putem DWPOS aplikacije ili Monri WSPayPer rješenja.
Budući da su načini plaćanja u središtu vaše strategije poslovanja, pružanje više točaka interakcije s kupcima i njihovo kombiniranje s opcijama plaćanja može povećati šanse za uspješnu prodaju.
KAKO VAŠA TVRTKA MOŽE PROFITIRATI UPORABOM OMNICHANNEL KANALA PRODAJE?
Inovativni pružatelj rješenja za plaćanja, kao što je Monri WSPay, može vam pomoći povezati sva Monri WSPay rješenja kako biste stvorili jedinstveno rješenje za digitalnu naplatu koje nudi sve prednosti online plaćanja.
Štoviše, sve se to može postići putem jedne platforme koja je u skladu s PCI DSS-om. Da biste saznali više, jednostavno stupite u kontakt s našom podrškom.